Rawatan Sakit Urat Saraf: Pil Urat Herba Saraf: Penawar banyak penyakit

Cari Perkataan

Pil Urat Herba Saraf: Penawar banyak penyakit

Apa itu Pil Herba Urat Saraf?

Pil herba saraf ini adalah kaedah rawatan tradisional yang telah dipatenkan dalam bentuk pil untuk memudahkan penghadaman kandungan herba & akar kayu yang terkandung didalamnya.

Ramuan herba ni telah berjaya merawat masalah sakit belakang, urat belikat, sakit pinggang, bahu malah sakit lutut. Kebanyakan penyakit disebabkan keradangan urat saraf yang terhimpit atau membengkak dan pil urat adalah penyelesaian tepat.

Berbanding kaedah rawatan moden yang memerlukan kos pembedahan atau kaedah radiofrequency  yang mahal, pemakanan pil herba ini lebih murah dan berkesan. Kenapa murah? kerana kandungannya hanyalah akar kayu asli & herba serta tidak melalui proses kimia yang mahal seperti ubat-ubatan di hospital.


Kandungan bahan yang dapat mengurangkan keradangan urat pada bahagian tulang belakang, pinggang, lutut dan sendi. Ianya meningkatkan bekalan darah ke sendi urat dan melancarkan perjalanan darah. 


sakit lutut: contoh pengaliran darah


Jikalau anda sakit-sakit badan, lenguh tangan, kaki, paha dan lutut, dapatkan pil herba saraf ini segera. Ubat urat ni dihasilkan daripada ramuan akar kayu asli yang berkesan untuk mengatasi masalah tersebut. Pil Herba Urat Saraf ni diperbuat dari akar rempah ratus, herba serta akar kayu tradisional & kulit pilnya diperbuat daripada serat protein ikan.

Berkesan untuk Sakit Urat/Sendi/Sengal Otot/Sakit-Sakit Badan/Sakit Lutut/Tak Boleh Berjalan/Sakit Pinggang/Bahu/Pelipat Kaki dan Strok juga.

Insha-Allah akan nampak kesannya selepas 2-3 hari berdasarkan testimoni yang dah cuba pil urat nih.


Ianya telah banyak menolong para pesakit yang menghadapi masalah kesihatan. Pengaliran darah sangat berkait rapat dengan URAT, perjalanan darah yang lemah menyebabkan keletihan, lesu tak bermaya dan pastinya menyebabkan badan sakit. Urat yang bersimpul juga menyebabkan bengkak dan bahagian badan tu sakit bila nak bergerak, jadi kenalah urat saraf tu diperbetulkan balik supaya darah lancar mengalir dan cukup oksigen sampai ke tempat sakit. Banyak penyakit berpunca dari masalah urat saraf dan pil urat ini adalah disyorkan.

Pil Herba Urat Saraf


Panduan Makan*:
1. Sebiji pil sehari (disyorkan selepas makan).
2. Banyakkan minum air (7-8 gelas sehari).
3. Banyakkan rehat (sebaik-baiknya sebelum tidur selepas makan malam) supaya badan dapat menghadam khasiat herba ini dengan baik.


Gambar balutan produk yang original:

Pil Urat Herba Saraf


(Kalau ada makan dengan ubat hospital, dinasihatkan selang 2-3 jam sebelum/selepas makan)

*Jika ada alahan ubat klinik/hospital, dapatkan nasihat doktor.
* Ibu mengandung elakkan makan. Biasanya sakit belakang ibu mengandung adalah kerana kurang kalsium dan bukan sakit urat.
* Jika menyusukan anak, disyorkan makan selepas susukan anak. Selang 3-4jam sebelum dan selepas menyusukan anak.

“Tiap-tiap penyakit itu (ada) ubatnya. Apabila menepati ubat terhadap penyakit tersebut, maka sembuhlah dengan izin Allah” (Riwayat Muslim dan Ahmad)

InshaAllah pilihan pil urat ini tepat dan penyakit sembuh dengan izinNya. Kita berusaha dan ikhtiar, tidak salah mencuba pil urat ini dan tak rugi berikhtiar.

Boleh dapatkan pada saya dengan hubungi
0173922805 atau PM melalui Facebook.

Berkesan ke pil herba ini? lihat testimoni disini (klik).

Macam mana nak dapatkan ya? klik sini.

Cari Perkataan

Ruangan komen melalui Facebook

Komen di blog

Comment Form is loading comments...