Rawatan Sakit Urat Saraf: Testimoni Pil Urat Herba Saraf

Cari Perkataan

Testimoni Pil Urat Herba Saraf

Bagi yang tak tahu apa itu pil urat herba saraf, boleh baca kisah saya klik sini

Kenapa dengan herba saraf banyak pula sakit yang boleh sembuh dengannya? Macam tipu saja dengan satu penawar saja menyembuhkan macam-macam penyakit... Sebenarnya macam-macam penyakit yang terkena pada kita ni banyak datang dari masalah urat saraf. Apabila saraf dapat dirawat, perjalanan darah ke urat sendi akan lancar sekaligus dapat menyembuhkan macam-macam sakit yang ada seperti sakit kaki, lumpuh, minor strok, sakit lutut, belakang badan, bahu dan sebagainya.

Berikut testimoni pesakit yang dah cuba pil urat:

"Beribu-ribu dah saya abis untuk berubat, alih-alih yang murah (ubat) ni yang paling boleh merawat saya." 
 -Tan Sri Jins Syamsudin- 

TESTIMONI SAKIT LUTUT

"Dulu sampai doktor nak bedah operate kaki saya & kos mencecah RM25000. Saya cuba-cuba makan ubat pil urat ni tapi tak sangka bila scan balik doktor kata penyakit kaki saya dah sembuh. Siapa sangka ubat ni mujarab untuk sakit kaki saya tanpa perlu operation."
-Hisham, Selayang Selangor-



Testimoni Herba Saraf

TESTIMONI PESAKIT LUMPUH 3 TAHUN

"Kak saya seblum neyh memang bole jln....tp dh dkt 3tahun xbole nk jalan and tak bole nak berdiri sebab sye eksiden. doktor pun kata saya ada masalah urat saraf.... syukur alhamdulillah lepas ambik ubat saraf akk sye dah boleh berdiri walaupun masih xbole melangkah.... sebelum neyh dh bnyak kali cube berdiri pkai tongkat neyh xbole tpi smlm cube alhamdulillah kak saya dah boleh berdiri walaupun pkai tongkat ;)"






TESTIMONI SAKIT URAT BETIS KAKI

"Saya berniaga sate dan memanglah kerja nak kena ulangalik layan customer. Saya rasa peniaga kedai makan tahu rasanya kaki sakit/kebas-kebas kalau nak berniaga kat kedai nih. sampaikan satu hari lutut saya sakit tak boleh nak berdiri lama, apatah lagi nak berjalan. lama saya tak berniaga lepas tu tapi rugilah saya takde sumber pendapatan. Jiran saya syorkan pil ni, pada mulanya saya takdela percaya sangat tapi saya cuba makan. Lepas tu lutut saya tak berapa sakit lagi & saya boleh berniaga balik"
-Noor Adibah, Selangor-



TESTIMONI SAKIT BELAKANG

Ini pula testimoni pengguna dari Sarawak. Dalam 2 minggu penggunaannya, sakit belakang dan ngilu badan sudah diatasi. Alhamdulillah..



TESTIMONI MINOR STROK TANGAN

Berita gembira juga bagi pesakit stroke. Pn Aishah cuba berikan pil urat ni untuk ibu mertuanya yang mempunyai sakit strok minor di tangan, selepas seminggu beliau bagitahu saya yang jari tengah emaknya boleh digerakkan dan badan rasa ringan untuk bangun berjalan. syukur alhamdulillah..

TESTIMONI BENGKAK GOUT
"Mulanya saya saja nak cuba makan untuk tengok kesannya pada bengkak gout saya, macam tak percaya bengkak saya surut dalam beberapa hari."
-Abdul Rashid, Muar johor-

TESTIMONI SAKIT PINGGANG


"Dulu ibu saya pernah terjatuh & dia sakit pinggang. Masa nak raya haritu dia mengerang sakit tak boleh bangun walaupun nak ke bilik air pun tak tahan menanggung sakit. Walaupun dah cuba macam-macam ubat, buat urutan & jumpa doktor sebagainya, sakitnya tak hilang. Saya cuba bagi ibu saya makan ubat pil urat hjh Rokiah ni, terus sihat keesokkan harinya dengan izin Allah. Dulu ibu saya tak boleh berjalan jauh atau buat kerja-kerja rumah selalu sebab mudah sakit pinggang & kaki. Sekarang ni bagus pulak berjalan, memasak & rajin pulak nak buat kerja-kerja rumah lain."
-Nor Laila, Melaka-


En Shefherd Neil dari Sabah juga cuba untuk merawat adik dan kawan beliau yang sakit susah nak bergerak.


TESTIMONI PESAKIT TAK BOLEH JALAN

"Suami saya tak boleh berjalan dari semalam. Harap sangat boleh dpt secepat mungkin. Dah bawak pergi jumpa doktor semalam pun takda perubahan makin teruk. Alhamdulillah....lps mkn 3 mlm berturut2... dh blh berjalan dan brsolat mcam biasa.." -Pesakit dari Gombak, KL-


Banyak lagi testimoni yang ada cuma tiada kesempatan masa untuk saya paparkan disini. Apa-apa perkembangan boleh kita kongsikan bersama. Untuk dapatkan boleh hubungi 0173922805 
Terima kasih.


Ini pula kisah saya semasa mula tahu mengenai pil urat ini>> klik sini.

Cari Perkataan

Ruangan komen melalui Facebook

Komen di blog

Comment Form is loading comments...